25. mars 2014

HVIT KÅPE



Først tok jeg ut glidelåsen i jakken, sydde igjen kanten og sydde nye knappehul med symaskinen. Det er et eget "program" på maskinen så den syr knappehullet selv. Så sydde jeg på nye rhinestone´s knapper. Jeg brukte denne type knapp på jakken. Så limte jeg rhinestone´s på med limen E6000. Jeg er lat med liten tålmodighet så jeg limer mer enn jeg syr :)  Det går så mye fortere. Dessuten sitter alt som støpt med denne limen. Den er blank og luktfri. Tørker fort og herdes på 24 timer. *digger* Jakken er fra H&M og koster 498; Dere finner den her. Den finnes også i flere farger! Jeg brukte tapettape til å sette målet fra kanten på jakken, og limten rhinestone´s båndet på langs den. Hva synset dere?




Her ser dere kåpa før og underveis. Bildet under viser kåpa etter at glidelås er tatt ut, nye rhinestone`s knapper er sydd på og nye knappehull er sydd med symaskinen. Kåpa orignalt finner dere på H&M.





- smågodt i knappeformat








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar