9. desember 2013

P.E.R.L.E.B.R.O.D.E.R.I







Jeg ble inspirert av denne hvite perle puten - gjør ikke du? 
Jeg skal prøve dette på en genser som er litt oversizes, men 
aller først prøves det ut på et stykke tøy for å se hvor mye som
går med. Vist jeg skal prøve det på en genser eller kjole må jeg vite
hvor mye som forsvinner av tøyet og hvor "liten" den evenuelt blir.

Du begynner med å tegne opp firkanter. På tøystykker har jeg dratt ut 
trådet istedet for å tegne. Det kan du gjøre på tøystykker som du skal
sy til puter, men ikke klær. Sy sammen alle hjørnene og stram til. Tre på
perler i ønsket farger og sy de fast. Sørg for å bruke en god tråd,
gjærne møbeltråd. De er solide og tåler å bli tradd i uten at de ryker.






 

Vi ønsker deg velkommen til www.rhinestone-s.com


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar