30. juni 2013

BLUE SHOES



Gammlet smykke får nytt liv. 
Vi var i USA i vinter og der rasket jeg med 
3 par sandaler til den nette sum av $15. Så låg de klar til 
"skapebehovet" meldte seg. Dessuten er det alltid
gøy med gjennbruk av ting man er glad i.

Jeg plukket smykket fra hverandre og limte de på
sandalene. Lot de stå natten over å tørke. Limen er 
litt gummiaktig så den former seg lett. Supert til 
skobruk!




Mine nye blå sandaler!


Ferdig resultat!



Sandaler kjøpt i USA. 3 par for $15



Jeg brukte et gammelt smykke, lim og 
små rhinestone`s til å supplere med.



Smørte godt lag med lim.  



...og limte på sandalen.


Lot det tørke litt underveis. Ca 15 min.




En sko er ferdig!



Klar for sommerfest i blå kjole :)




Voila !





- smågodt iknappeformat








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar